Tunnelboormachine lokt heel wat volk  

Tunnelboormachine lokt heel wat volk

Tunnelboormachine lokt heel wat volk De aanleg van de nieuwe Parijse metrolijn ging van start met de ingebruikname van de tunnelboormachine De eerste tunnelboormachine van Grand Paris Express, het grootste stadsproject van Europa, werd op zaterdag 3 februari in Champigny-sur-Marne plechtig in gebruik genomen. Naast de inwerkstelling van deze boor was ook te zien hoe het snijwiel werd neergelaten, een grootschalige technische ingreep. De grootste kraan van Europa liet het snijwiel van de machine neer tot 20 meter onder de grond, op de plek waar het eerste deel van de tunnel wordt gegraven. De tunnelboormachine is meer dan 100 meter lang en heeft een doorsnede van 10 meter. Het event werd georganiseerd door Société du Grand Paris om de omwonenden van Grand Paris bij de werken te betrekken. Met dit project wil de Franse hoofdstad een tweede metronetwerk creëren dat de Parijse periferie zal bedienen. Het ambitieuze project omvat een lus van 205 kilometer automatische lijnen ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij InfraStructure 

InfraStructure maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.