“WE PLUKKEN NU DE VRUCHTEN VAN TIJDENS DE CRISIS HERZIENE PROCEDURES"

Tom Hoogmartens ziet in elke crisis een opportuniteit

Tom Hoogmartens is de amper 31-jarige CEO van wegenbedrijf Hoogmartens Wegenbouw, dat ruim tachtig werknemers tewerkstelt in België en Nederland. Hoogmartens loodste zijn firma door de woelige crisisjaren 2013-2015, ging voor diversificatie in het gamma en boorde, om minder afhankelijk te zijn van de verkiezingsgedreven Vlaamse investeringsmarkt, ook de Nederlandse markt aan. InfraStructure had een boeiend gesprek met de gedreven bedrijfsleider, die een duidelijke visie heeft voor zowel de sector als zijn eigen onderneming.


DERDE GENERATIE FAMILIEBEDRIJF

Hoogmartens Wegenbouw is een familiebedrijf dat volgend jaar zijn vijfenvijftigste verjaardag viert. Met Tom Hoogmartens is momenteel de derde generatie aan de slag. “Eerder dit jaar vond de familiale overdracht plaats, waardoor ik zelf volledig eigenaar werd", aldus de zaakvoerder. “Met Hoogmartens Wegenbouw staan we vooral in voor het onderhoud van wegen, zowel asfalt als beton. Onze klanten zijn voor 75% lokale en gewestelijke overheden, aangevuld met de industrie. Qua regio zijn we vooral actief in Limburg, Antwerpen en Vlaams-Brabant. Sinds vorig jaar beschikken we ook over een vestiging in het Nederlandse Venlo. Van daaruit bedienen we de Nederlandse provincies Zuid-Limburg, Noord-Limburg en Brabant. In 2015 hebben we onze strategie richting 2020 bepaald. Momenteel zijn we met onze tachtig medewerkers dan ook een serieuze groei aan het realiseren."

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij InfraStructure 

InfraStructure maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.